/
Úno 14, 2012
Reklamní agentury dokážou velmi přesně vycítit nálady ve společnosti a zareagovat na ně nabídkou nějaké služby či výrobku.
Pár příkladů:
Reklama knihy v Německu.
Text na billboardu: S trochou štěstí v roce 2012 zemřeš jako první. Skutečný horor začne později.
Nová reklama na Chevy Silverado "2012″
http://youtu.be/XxFYYP8040A
Znáte ještě nějaký podobný příklad? Uveďte do komentářů a my ho následně přidáme do článku.
/S/
Zdravím, nechci rejpat, ale u toho videa mi to píše: "toto video je soukromé" našel jsem jiný odkaz..
https://www.youtube.com/watch?v=u9Vlm2cFtRk
Ta reklama je fakt vtipná.
/MOŽNÁ ZMĚNÍM Z ŽIVOTNÍHO STYLU NA BULVÁR Á DONAČETLA SE BŠĚEM TOHOTO ŘDKZ DRUHÝ IKONKA NAD STEPAN IKONKA_V TĚCH 2 KOMENTÁŘÁCHKZ A JE TO JE TAM BULVÁR